sâmbătă, 15 ianuarie 2011

caietul hierofantului 4 - cai de comunicare cu zeii - visele 2

Am văzut în articolul precedent că visele sunt trimise fie de la Zeus, fie de la daimonii buni sau socratici, fie de la cei răi sau erinii. În articolul de faţă vom analiza vise moderne trimise de zei oamenilor care cred în ei şi îi percep ca pe nişte fiinţe vii, eterne, divine care ajută omul credincios şi bun. Din visele care urmează să le expunem am exclus persoanele care le-au visat pentru a păstra anonimatul lor. Toate aceste vise sunt reale iar acest fapt dovedeşte prezenţa, manifestarea, puterea şi pronia zeilor. Zeii există şi sunt fiinţe de lumină, divine care cunosc cele omeneşti şi cele viitoare. Ei acţionează şi astăzi pentru a întări şi răspândi credinţa în ei. Zeii purced din Demiurg care este bun şi sunt alipiţi binelui pe care îl împart oamenilor. Trebuie spus că esenţa religiei antice este comuniunea omului cu zeul, transformarea sufletului celui virtuos după moarte în zeu, purificarea lui, dobândirea nemuririi şi participarea la planul divin al celor Preaînalţi.
În articolul de faţă vom vorbi de vise benigne sau benefice date în zilele noastre celor pioşi de către zei, daimoni socratici şi îngeri. Vom analiza trăirile celor care le-au visat în somn şi ce impresie sau impact le-au lăsat celor în cauză. Dar să analizăm câteva vise din zilele noastre visate de oameni obişnuiţi care cred în zei şi sunt influenţaţi de către ei. Le vom comenta pe rând. Ele vor demonstra că zeii există şi se pot manifesta şi astăzi, iar visele reprezintă căi de comunicare cu cei Preaînalţi.
Vise benigne trimise de zei oamenilor – azi
1. Hera
Toate visele sunt autentice. Ele au fost culese de la diverşi oameni care au dorit să-şi păstreze anonimatul. Dar să prezentăm visele...
„ Azi am visat-o pe Hera. Ea mi-a apărut în vis sub formă de bătrânică. În vis m-am apropiat de ea şi am sărutat-o. Mi-a zis : - Îţi mulţumesc că te gândeşti la noi ! – „
În vis persoana respectivă a simţit o stare de pace, beatitudine şi fericire. El s-a apropiat de bătrânică pe care a recunoscut-o mental ca fiind Hera. Plin de evlavie a sărutat-o, iar zeiţa i-a transmis acel mesaj. În visele date de zei oamenii care le visează au o senzaţie de bine, de pace, de bucurie şi de ataşament faţă de zei. Ei se apropie de zei, se hrănesc cu înţelepciunea lor şi vor ca acel vis să nu se mai termine. În visul cu pricina persoana care l-a avut s-a simţit atras de zeiţă. Zeii fiind buni emană şi în vis bunătate, pace, iubire. Ei cunosc stările psihice ale oamenilor şi le amplifică în bine. Ei sunt buni. Ei posedă cunoştiinţe antice şi le dezvăluie celor în cauză. Dar să analizăm şi alte vise date de zei oamenilor astăzi.
2. Zeus şi Hera – lupi
Zeii se pot metamorfoza în fel de fel de animale. Iată visul :
„Azi l-am visat pe Zeus. Apoi am visat-o şi pe Hera. Ceea ce mi-a atras atenţia la ei au fost ochii lor. Erau fantastici, mari, blânzi, reprezentând inteligenţă şi gravitate. În vis Zeus mi-a zis : - Dintre toţi numai noi avem curajul de a critica Biblia lui Adonai . – Apoi Zeus şi Hera s-au transformat în lupi. Aveau aceeaşi ochi mari expresivi. „
Persoana în cauză s-a trezit cu o stare de fericire. Zeii i-au comunicat acel straniu mesaj. Ce a frapat au fost ochii lor care iradiau bunătate, pace, înţelepciune. Apoi acel mesaj straniu. Cert este că zeii vor ca oamenii să fie eliberaţi de frici şi temeri religioase, dogme absurde şi închinare la cer. Mesajul înseamnă că zeii ne vor binele. Ei sunt dincolo de puterea noastră de cunoaştere şi vor ca noi să fim liberi. Iată semnificaţia acelui vis. Ei ne vor liberi ! Nicio fiinţă din univers nu trebuie adulată stând în genunchi sau aplecându-ne cu faţa la pământ înaintea ei. Dacă este bună trebuie respectată. Doar babele se închină la ea !
3. Icoana Demetrei
Acest vis l-a avut o persoană care are în casă o pictură de lemn a zeiţei Demetra. El a avut un vis straniu. Iată-l :
„Se făcea că am visat chipul Demetrei zugrăvit pe icoana ei. Ea era aşa cum o am pictată, blondă, cu ochii albaştrii înconjurată de spice de grâu. Ulterior am observat pe icoană foarte mult sânge. Urme de sânge. Sângele i-a cuprins chipul. Nu ştiam ce înseamnă acest fapt. M-am trezit răvăşit. „
Zeii cunosc viitorul. Ceea ce a vrut să simbolizeze visul aveam să aflu mai târziu de la persoana în cauză. Ea mi-a spus că în seara aceea ( ulterior visului ) a văzut filmul Agora şi a urmărit şi scena distrugerii Serapeumului din Alexandria de către creştini. Tâlcul visului este următorul : dârele de sânge sunt lacrimile zeilor pentru templele şi statuile dărâmate de creştini. Ele dovedesc veridicitatea filmului Agora care a prezentat distrugerea Serapeumului. Cert este că zeiţa egipteană Maat spunea că : „ eu slăvesc toate altarele şi toţi zeii. „ .
Să ne conducem pe calea toleranţei şi umanismului. A bunăstării şi dragostei. Să respectăm toate religiile şi toate fiinţele divine şi să nu mai punem dogmele deasupra oamenilor. Să nu mai ucidem în numele credinţei pentru că nici o fiinţă divină responsabilă, cerească nu cere acest lucru. Războiul e dorit doar de spirite neevoluate care ne vor răul ! Dar să continuăm analiza viselor
4. Zeiţa Demetra şi cartea fermecată
Zeii sunt tributarii cunoaşterii. Ei au învăţat oasmenii ştiinţele lor cele mai bune. Iulian spunea că Asclepios ne vindecă trupurile, că Hermes şi Atena ne dă darul elocinţei şi al înţelepciunii, că Hefaistos ne dă darul meşteşugurilor etc. Acest vis demonstrează că zeii sunt aşadar tributarii cunoaşterii. Dar să prezentăm visul aşa cum ne-a fost el relatat.
“ Se făcea că am pătruns în cosmos şi am visat-o pe zeiţa Demetra. Era blondă cu ochii albaştrii. Ea stătea pe un tron şi ţinea în mână o carte. M-am apropiat fără frică de ea. I-am atins cu mâna mea mâna ei dalbă. Ea îmi citea ceva din aceea carte. M-am simţit foarte bine. Totul era învăluit în pace. M-am trezit plin de fericire şi respect pentru zeiţă. “
Visul demonstrează pronia zeiţei Demetra şi cunoaşterea pe care aceasta o stăpâneşte şi era cuprinsă în aceea carte misterioasă.
5. Templul din curte
Acest vis a fost relatat tot de o persoană care s-a bucurat de pronia zeilor. Ei îi relatau lucrurile viitoare. Iată visul :
“ Azi am visat că eram îmbrăcat în togă şi oficiam o slujbă în cinstea zeilor într-un templu care răsărise în curtea mea. Eram fericit. În vis se vedeau patru coloane de marmură albă unite de un acoperiş alb. Eu beam dintr-o cupă de libaţii. În spatele meu era foarte multă lume. La sfârşit am împărţit asistenţilor hrana zeiţei Demetra – pâinea. “
Iată tâlcul acestui fapt :
- La scurt timp am citit despre persoana respectivă că a pus pe blog o variantă modernă a unei slujbe în cinstea zeilor.
- De asemenea în vara anului 2010 persoana respectivă, îmbrăcată în togă a filmat o slujbă în cinstea zeilor.
- A postat ulterior filmul pe net.
- În film persoana în cauză rupea pâine în cinstea zeiţei Demetra.
- Filmul se află pe youtube.com şi se deschide tastând invocarea zeilor.
Timpul urmează să-i dea şi alte semne de la zei.
6. Leul divin
Zeii pot apărea în vis şi sub formă de animale. Pentru zei ei pot fi visaţi sub formă de lei sau tigrii. Pentru daimonii buni sub formă de pisici. Iată un vis spus de o persoană care crede în zei. În vis ei nu i-a fost frică de animalele pe care le-a visat. Ştia mental că sunt zei.
„ Se făcea că eram undeva la ţară şi călăream un leu blând. Acesta era foarte voios, iar eu eram foarte fericit.”
7. Zeiţa Artemis şi templul din oraş
Unele vise pot fii premonitorii. Ele anunţă ceea ce urmează să se întâmple. Noi nu cunoaştem viitorul şi nu ştim căile sacre ale zeilor. Iată un vis despre viitor. El poate să se întâmple sau nu în timp real. Iată visul :
„ Azi am visat că eram în anul 2200 în viitor. Eram în Bucureşti la Piaţa Muncii pe şoseaua Mihai Bravu. În locul magazinului Eureko – Mega Image era un templu al zeiţei Artemis. M-am închinat în faţa templului şi am intrat înăuntru.Era un hol lung plin de uşi şi pe stânga şi pe dreapta. Am deschis o uşă şi am intrat. În prima cameră, aşadar, am văzut o fată superbă cu ochii verzi de care m-am îndrăgostit. Ea mi-a spus că crede în zei. Ne-am îmbrăţişat şi ne-am sărutat. Totul a fost feeric.”
Tâlcul :
- Zeii pot să le dea celor care cred în ei consoarte.
- Acestea pot fii ca ei adică să creadă şi ele în zei.
8. Urarea de Anul Nou.
Alteori zeii pot trimite şi mesaje de felicitare. Iată unul nostim :
„ Azi am visat un calendar pe 2011 galben cu lunile anului scrise cu maro. Într-un colţ erau desenate statuile zeiţelor Hera, Demetra, Artemis, Afrodita, dar şi a lui Zeus. Ele parcă erau vii şi făceau cu mâna. Se repetau lunile septembrie, octombrie, noiembrie. Scria : 5.12.2011. „
Cel în cauză s-a trezit plin de fericire. Un gest frumos de la zei care sunt vii şi sensibili la problemele oamenilor.
9. Laserul zeilor
Visele pot arăta viitorul. Iată un vis al unui credincios în zei care poate fii vindecat de către ei. El nu vede cu ochiul drept. Dar să vedem visul :
„ Se făcea că am visat un zeu care m-a privit şi a îndreptat un obiect spre ochiul meu drept cu care nu văd. Din el a ieşit un fascicol de lumină care mi-a scanat ochiul. M-am simţit bine. M-am trezit foarte bine dispus.”
Împăratul Marc Aurelius spunea în cartea sa că le mulţumeşte zeilor pentru faptul că i-a arătat în vis remediile pentru bolile sale. Acestea sunt numai o parte din visele culese de noi în anul 2010. Ele demonstrează că zeii există, că ei pot da şi astăzi vise oamenilor, că ei ocrotesc oamenii, că ei pot comunica inclusiv mesaje în şi prin vise. Credeţi în zei ! Ei există ! O lume minunată vi-i se va deschide ! Merită ! Lumea zeilor şi a sferelor.